all my life-shayne ward

Wednesday 6 March 2013

Happy Besday to Me ^_^ part 1

6 3 2013
itulah tarikh lahir ku ^_^...
entry kali ni nak cite pasal besday aku....mcm besday yg sbelum2 ni jugak rmai kwn2 aku yg akn wish besday aku..tapiii kali ni lain siket... eh salah, stiap tahun besday aku mmg lain care nk smbut die..hahaha...
aku rase aku sangggat bertuah sbb dpt kwn2 yg sggt baikk..seriously so far aku x pena dpt kwn yg pelik2 lagi.. drpd sek tadika smpai universiti slalu dpt kwn2 yg baik2, pandai2, caring2 and semua yg baiklah...=) dulu mase nk masuk u takut sggt kalau dpt kwn yg x ok, tapi Alhamdulillah senang je aku nk dpt kwn baik and smpai skarag aku slalu dengan dorag ^_^.....

ok cukup utk mukadimah...kite cite pasal ape jadi pada besday aku yg ke 20 thn kali ni, pada mlm 5/3/2013 aritu aku rase penat sgt, serius kaki pun rse lenguh, so mlm tu aku landing je ats katil sebelah maria smbil layan cite sehangat asmara,.. tibe2 reminder kat phone aku bunyi, aku rse pelik sbb aku x de buat ape2 reminder, oleh krn phone aku jauh ngah cas kat meja study, aku pun bia je reminder tu bunyi sbb mlas nk bangun n nk matikan, ak rse mugkin phone aku tu da benggong tetibe kuar reminder plak..tibe2 maria bangun and amik phone aku, then die tunjuk reminder yg kuar kt screen phone tu... aku pelik sbb reminder tu bunyi cmni ( DATING WITH MARIA <3)..apakah?? aku x de pun set reminder ni....upenye maria yg set kat phone aku...bru ak ingat yg ptg tu die ade pnjam phone ak, tu die buat upenye...hahaha... pas tunjuk tu, maria pn ajak aku kuar.. tapiiii aku penat! malas tahap dewa nk kuar, bole plak si maria ni ajk aku kuar mkn..pdhal aku dah kirim kat fara sruh die tapau mee hong kong utk aku.. tapi si maria ni beria merengek ajak aku kuar...rengek punye rengek, last2 aku pun stuju, x pasal cancel order kat fara td..huhu..

otw nk g mkn tu maria singgah U skejap g amik mira..ok, awal2 lagi kat uma aku ckp kat maria jgn g mkn jauh2 sbb aku penat n dah lapa sggt time tuh..siang tu mkn breakfast je kutt..maria pun jln ke arh bp, ingat die nk mkn kat pura kencana, tpi die terus je...smpaila die stop kat DOminos pizza, spnjag jln tu aku da membebel n marah sbb aku dah lapa! aku marah si maria ni kasar gakla cmni  ( " kau ni nk mkn kat mne? aku lempang kangg ") dominos tu dala jauh, pastu time lapa mne best mkn pizza! tmbah plak aku penat. serius aku da marah time tu, OMA muke aku da mcm ape ntah..

ok, then piza siap, tapi aku lagiii marah sbb maria beli bungkus!! what???!! die nak mkan kat mne ni???!!...perut dah rse pedih time tu, mse tu dah pkul 10 lebih2..dala kne tgu dekat 1 jam utk piza siap, dah siap kne tgu jugak nk mkn! then maria ckp nk g dataran sbb nk jumpe hazwan kat sane, aku x ckp lagi sbb kmarahan di puncak dunia, ikut je die g dataran, da smpai dataran, pusing2 cari hazwan, mse tu aku membebel lagi sbb marah cari hazwan x jumpe2...bebel punye bebel, tibe2 housemate aku sume muncul smbil nyanyi lagu hari jadi andd of cos ade kek! okay, im so supriseee!!! hahaha....hilang terus rase lapa mse tu, mud pun terus berbunga2 ^_^...pastu gelak bagai sbb aku da mcm ape ntah marah si maria ni tadi... wahh sgt terharu...tapi kek tu xde lilin sbb cuace mlm tu sgt berangin, so x bole nk pasag lilin..haha..


lepas da nyanyi sume, kiteorg pun cari tmpat nk mkn, and lastly kiteorg decide nk dduk kat rumput je, ala2 picnic gitu, cuace pun berangin mcm kat tepi pantai..besttt!....then besday party pun bermula!!!...memnag sgt bestt wlaupun simple, excited nk amik gamba je drpd mkn..hehehe.. tadi kemain lapa ek,hahaha..bestlah besday photoshot ni..smpaila nk dekat pkul 12 bru kiteorg gerak balik, sebelum tu sempat main lari2 kat padang smbil baling kek! yg pasti wani jadi mangsa aku mlm tu...haha here is our photo ^_^


birthday girl =)





the cake
dengan maria yang da byk kene marah....hehe


No comments:

Post a Comment