all my life-shayne ward

Friday 20 December 2013

CHAPTER 4 IS DONE !!

Lepas dah lame tak menulis akhirnya hari ni aku rase nk menulis...
Alhamdulillah akhirnya selepas pra sekolah, sekolah rendah, sekolah menengah,dan sekarang tamat sudah bab 4 dalam hidup aku..bab mengenai kehidupan aku sebagai seorang pelajar Diploma Kejuruteraan Awam Universiti Tun Hussein Onn Malaysia ^_^ ..
sedih jugakla bile nk tinggalkn kawan2 diploma ni. 3 tahun dengan dorang banyak kenangan susah n senang sama2. rasa macam x percaya je dah habis 3 tahun kat UTHM ni. rasa sekejap gila mase berlalu mugkin sbb  terlampau tekun belajar..HAHAHA... sepanjang 3 tahun kat UTHM ni final sem adalah sem paling tough untuk dilalui. Test, asignment and projek yang melambak2 and seriusly rase stress gila! tapi final sem jugakla yang tinggalkan banyak kenangan manis untuk aku. even busy tapi sempat picnic dengan kawan2 and of coz kenangan yang palig x bole lupa adalah malam Civilicious Dinner yang super best!!.. tag line " A night to remember" memang betul2 sesuai dengan mlm tu..huhu tetiba rase sayang nk tinggalkan diploma ni.. tapi sedih tu rase terubat sbb aku dah hantar borang untuk sambung ijazah kat UTHM jugak and of coz dalam bidang yang sama jugak. mudah-mudahan permohonan aku diluluskan and in shaa Allah nanti aku akan jumpe ngan kawan2 diploma ni lagi sbb most of them pun apply same mcm aku^_^...
Tiba-tiba rase berdebar pulak nk sambug degree nanti. mesti lagi mencabar..tapi takpe slow2 mesti boleh lalui punye..hehe..okay tak nak membebel lagi jom tgk gambar..



malam Civilicious Dinner =)



MC untuk malam Civilicious Dinner 


makeup by me myself..hehe


group lab untuk sem akhir diploma seperti yang dijangka memang aku sorang pompuan dalam group lab ni sebab nama aku selalu bahagian bawah and kurang bernasib baik bile lecturer yang buat pembahagian kumpulan..haha


gamba mase pegi picnic dengan kawan-kawan =)
and the last one, ini gamba mase karnival inovasi diploma kejuruteraan awam. lega bila karnival ni dah selesai 
^_^





2 comments: